Pazarlama Kulübü Markalar Fısıldıyor Etkinliğini Düzenledi

Pazarlama Kulübü Markalar Fısıldıyor projesi kapsamında Arzum A.Ş.  Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı’nı ağırladı.

İnteraktif bir şekilde gerçekleştirilen etkinlikte; “Değer Zinciri” kavramı “Hızlı balık büyük balığı geçer” adlı vaka üzerinden ele alındı. 

 

Etkinliğin gündemini; çeşitli üreticilerle iş birliği yapılarak karşılıklı değer yaratma amacını ifade eden değer zinciri kavramı oluşturdu. “Hızlı balık büyük balığı geçer” adlı örnek olayda; üretilecek ürün için dünyanın neresindeki üreticiyle iş birliği yapılacağı, en az maliyetle nasıl üretileceği ve en hızlı şekilde tüketiciye nasıl ulaştırılacağı gibi soruların cevabı arandı. Bu soruların cevabını doğru bir şekilde bulan ve soruların cevaplarına göre üretim yapan markanın hızlı balık olacağı ifade edildi. Sonuçta; hızlı balık olan markanın karşısındaki rakibi ne kadar büyük balık olursa olsun onu yenilgiye uğrattığı vurgulandı. 

Etkinlik; Murat Kolbaşı’na hediye takdim edilmesi ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.

Markalar Fısıldıyor; günlük hayatta karşılaştığımız pazarlama problemlerinin örnek olaylar üzerinden anlatıldığı bir dijital vaka kütüphanesidir. Projede; marka yöneticileri pazarlamanın temel ilkelerini örnek olaylarla anlatıyor. İnternet ortamından ve video yoluyla yayınlanan kayıtlar herkesin erişimine açık durumda. Videolarda anlatılan örnek olaylarla teorik bilgilerin gerçek hayata aktarılması amaçlanıyor.

Proje hakkında detaylı bilgi almak için: https://www.markalarfisildiyor.com/

HIZLI ERİŞİM