Sosyal Medya Madenciliği

Üniversitemiz İşletme Fakültesi Öğretim Üyelerinden Yrd.Doç.Dr. Arzu Baloğlu editörlüğünde hazırlanmış olan “Sosyal Medya Madenciliği” kitabı Beta Basım Yayınevi tarafından 3 Temmuz 2015 tarihinde 169 sayfa olarak ilk baskısı yapılmış ve kitapevlerine dağıtılmıştır. Kitapta Editör Yrd.Doç.Dr. Arzu Baloğlu’na ait olan “Genel Tanımlamalar ve Değişen Devlet Modeli”bölümün yanı sıra; bölüm yazarları olan ayrı uzmanlar da kitaba katkıda bulunmuştur. İlk bölüm Sosyal Medyaya Giriş olarak tasarlanmış, daha sonra ise "Web Teknolojileri Dünyasında Yeni Trendler, Sosyal Medya Analizine Genel Bakış, Sosyal Medya Madenciliği, Bilgi Teknolojileri Güvenliğinde Değişimler, Sosyal Medyanın Geleceği Üzerine Söyleşiler" isimleri altında alt bölümler yer almakta ve kitabın son bölümünde web site trafik karşılaştırması bulunmaktadır. Sosyal Medya Madenciliği alt bölümünde örnek olarak geçmişte yapılan bir halk seçimi sırasındaki web trafiklerinde akan veriler analiz edilmeye çalışılmış ve böylece olası çıkarımlar yansıtılmak istenmiştir. Kitabın son bölümlerinde ayrıca Markafoni, Modanisa, Beyazperde, Yandex, Teknosa, Maçkolik gibi ülkemizin bilinen marka web sitelerinin yöneticileri ile söyleşi yapılmış, internetin geleceği konusunda fikir ve önerileri alınmıştır.  

HIZLI ERİŞİM