HABERLERTüm Haberler

YouTube’da Etkili İçerik Üretmenin Detayları Konuşuldu

Marmara Üniversitesi Pazarlama Kulübü tarafından düzenlenen “YouTube’da İçerik Üretme” konulu workshop İşletme Fakültesi’nde gerçekleşti. Etkinliğin konuğu, içerik ve reklam yazarı Begüm Arduç oldu.

15
Mar

Popüler YouTube kanalları ve markalar için içerik yazarlığı yapan Begüm Arduç, video platformlarında bir fikrim içeriğe dönüşümü ve bunun pazarlanması sürecinden bahsetti. 

YouTube kanallarının sektörel rekabet koşullarına ve içerik ile reklam arasındaki ilişkiye değinen Arduç, öğrencilere içerik / metin yazarlarının sahip olması gereken yetkinliklere yönelik tavsiyelerde bulundu. Etkinliğin son bölümünde ise gittikçe büyüyen sektöre dair karşılaştırmalar yaparak detaylı bilgiler verdi.

 

Bu sayfa Marmara Üniversitesi tarafından en son 18.03.2019 14:53:01 tarihinde güncellenmiştir.

Kısayol tuşları hakkında bilgi Tüm Haberler Tüm Etkinlikler
Tüm Duyurular