“Markalar Fısıldıyor” Bir Kez Daha Marmara Üniversitesi’nde!

Marmara Üniversitesi Pazarlama Kulübü, 26 Şubat’ta İşletme Fakültesinde “Markalar Fısıldıyor Serisi” bünyesinde Ford Trucks Global Pazarlama İletişimi Yöneticisi Hande Şengül Tomruk’u ağırladı.

Dördüncü düzenlenen ve  Dijital Vaka Kütüphanesi kapsamında gerçekleşen etkinlikte Hande Şengül Tomruk, “Lokalden Globale Marka Stratejisi” başlıklı vakada, ürün geliştirme sürecinin önemine ve zaman aldığına değindi. Akabinde Ford Markası’nın başlangıç, gelişim ve bugünkü halinden bahsetti. 

Ford Markası’nın kriz yönetimini nasıl uyguladığını ve düşen pazar payını tekrar nasıl yükselttiklerinden bahsetti. Bu kriz yönetimi sürecinde Ford Markası’nın, Joseph Campbell tarafından yazılan “Kahramanın Sonsuz Yolculuğu” kitabını rehber edindiğini söyledi. 

Programın sonunda Ford Trucks Global Pazarlama İletişimi Yöneticisi Hande Şengül Tomruk, Marmara Üniversitesi Pazarlama Kulübüne davetlerinden dolayı teşekkür etti.

Haber: Sema Özbakan

Fotoğraf: Simge Malkoç

 



HIZLI ERİŞİM