Markalar Fısıldıyor Marmara Üniversitesi’nde

Marmara Üniversitesi Pazarlama Kulübü, 2 Aralık’ta  Markalar Fısıldıyor projesi kapsamında Orkid P&G Türkiye Kadın Bakım Kategorisi Marka Müdürü Mehmet Çınar’ı ağırladı. 

Yeni pazar yaratma ve bu pazarın nasıl geliştirebileceği sorusu etkinliğin gündemini oluşturdu. İnteraktif bir şekilde gerçekleştirilen etkinlikte; Orkid markasının “Yeni Pazar Yaratma ve Yaşam Eğrisi“ adlı vakası ele alındı.

“Yeni Pazar Yaratma ve Yaşam Eğrisi“ adlı vakada; tüketicinin ihtiyaçlarının iyi şekilde anlaşılması ve karşılanması ile birlikte, o pazarı yaratmanın daha kolay olacağı ve bunun yanı sıra yeni oluşturulan pazarda her zaman nasıl genç kalınabileceği tartışıldı.

Markalar Fısıldıyor projesi; günlük hayatta karşılaşılan pazarlama problemlerinin örnek olaylar üzerinden anlatıldığı bir dijital vaka kütüphanesi olarak kuruldu. https://www.markalarfisildiyor.com adresinden ulaşılabilen kütüphanenin, herkesin erişimine açık durumda olduğundan söz edildi. Videolarda anlatılan örnek olaylar ile teorik bilgilerin gerçek hayata entegre edilmesinin amaçlandığı belirtildi.

Gerçekleşen sunumun ardından alınan sorular ile de karşılıklı etkileşim sağlandı. Etkinlik; Mehmet Çınar’a hediye takdim edilmesi ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.

Haber: Ayşe Şeyma Arıkan

HIZLI ERİŞİM