Marmara Üniversitesi Pazarlama Kulübü ile Reklamcılık Vakfı İşbirliğinde “Adforce” Etkinliği Düzenlendi

Marmara Üniversitesi Pazarlama Kulübü tarafından Reklamcılık Vakfı işbirliği ile düzenlenen “Adforce” etkinliği; 26 Kasım’da İşletme Fakültesi’nde gerçekleşti. 

Rafineri Reklam Ajansı Kurucu  Ortağı ve Kreatif Direktörü Ayşe Bali ile Rafineri Reklam Ajansı Stratejik Planlamacısı Berkay Başer'i ağırlayan etkinliğin açılış konuşmasını Ayşe Bali yaptı.

İmgeler ile reklamcılık tarihini anlatan Ayşe Bali, kreatif direktörlüğü “Birçok aşamadan geçen fikir ya rezil olur ya vezir. Kreatif direktörün görevi , fikri savunmak ve o fikri vezir etmektir.” sözlerini kaydetti.

Kendini “fikir kahyası” ifadesiyle tanımlayan Bali; reklamın geç butonuyla olan savaşının, müşterinin istekleri ve dönemin ihtiyaçlarını göz önüne alarak ses getiren reklam ile kazanılacağını vurguladı. 

Etkinliğin devamında kendini “tüccar sosyolog” olarak tanımlayan Berkay Başer ise, reklam oluşumunda kullanılacak bilgilerin ayrıştırılmasının önemini belirtti.

Etkinliğin ikinci yarısında düzenlenen workshopta konuşmacıların vermiş olduğu brief üzerinden reklam tasarısı oluşturuldu. Belirli bir süre içinde katılımcılar, bireysel olarak hazırladıkları reklam kampanyaları ve tasarımları Ayşe Bali’nin öneri ve yorumlarına sundular. 

Katılımcıların hazırladıkları çalışmalar arasından seçim yapmakta zorlandığını söyleyen Bali, herkese bu konudaki takdirlerini iletti. Etkinlik, Rafineri Ajans’ta yaz stajı yapmak için seçilen öğrencilerin ilanı ile tamamlandı.

HIZLI ERİŞİM